Delikatne francuskie rożki z jabłkiem i cynamonem

Witajcie, dziś propozycja dla tych, którzy nie lubią zbyt dużo czasu spędzać na przygotowywaniu czegoś słodkiego :) Ja też czasami lubię sobie ułatwić życie, no i tym razem postanowiłam zrobić rożki z ciasta francuskiego. Oczywiście ciasto kupiłam gotowe, może kiedyś zrobię je własnoręcznie ( w długi zimowy wieczór :) ).
Potrzebujemy : gotowy blat surowego ciasta francuskiego, 1 średnie jabłko, cynamon, cukier puder i cukier kryształ, jajko.
Piekarnik rozgrzewamy do 220 stopni, ciasto dzielimy na kwadraty - u mnie wyszło ich 12, jabłko szatkujemy na cienkie plastry dodajemy trochę cukru i cynamon do smaku. Na każdy kwadrat nakładamy po trochu jabłka, dwa brzegi ciasta smarujemy rozkłóconym jajkiem i składamy w kształt trójkąta. Wierzch smarujemy jajkiem i posypujemy cukrem kryształem, wstawiamy do nagrzanego piekarnika na ok. 12-15 minut do uzyskania złotego koloru. Studzimy na kratce kuchennej, posypujemy cukrem pudrem i delektujemy się z wielką przyjemnością :)



Oto gotowy produkt:


 

Komentarze

Popularne posty