Słodkie zamieszanie obchodzi swoje pierwsze urodziny

Kochani moi czytelnicy, jak ten czas szybko leci... Wydawało by się, że tak niedawno zaczynałam moją przygodę z blogowaniem, a tu już mija właśnie rok jak opisuję Wam mały skrawek mojego życia. Dzielę się z Wami moimi słodkimi pomysłami, moją pasją, z której mam nadzieję wyjdzie jakiś większy projekt... Nie zdradzę Wam jeszcze co mam na myśli, ale powolutku zmierzam do obranego przez siebie celu.
Chcę wam serdecznie podziękować, że chcecie tu zaglądać. Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam, i dalej będę to robić, bo bardzo to lubię. Lubię tworzyć coś nowego, rozwijać się, realizować nowe pomysły, stawiać sobie poprzeczkę coraz wyżej... Cieszę się, że z wieloma z Was mogę podzielić się moimi ulubionymi smakami i projektami...

Dla Was kochani dedykuję ten TORT, pozdrawiam słodziutko... Zaglądajcie tu często, zawsze znajdziecie tu coś ciekawego...





Komentarze

  1. mozna prosic przepis na taki tort ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca tygodnia pojawi się przepis, pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. bardzo lubię torty z kombinacją z rolady. Kolejnych lat pełnych pasji i cudownego blogowania życzę i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Agnieszko, nie zawsze jest łatwo, ale próbuję ;-)

      Usuń
    2. oj jak ja to rozumiem, czasu mało dla samej siebie, czasu mało na własne pasje, ale warto, bo blogowanie daje ogrom przyjemności

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty